Παρασκευή 5 Ιουλίου 2019

ΦΙΓΟΥΡΑ της Λουκία Κονιδάρη από τις εκδόσεις iWrite

Νέα Κυκλοφορία

Φιγούρα (Αυτοβελτίωση – Αυτογνωσία)

Οι Εκδόσεις iWrite σας προτείνουν την “Φιγούρα”. Ένα ξεχωριστό βιβλίο, με επίκεντρο την εσωτερική μάχη του μυαλού που αντιπροσωπεύεται από την λογική και της καρδιάς που αντιπροσωπεύεται από το συναίσθημα.
“Ο διαχωρισμός του μυαλού, που σταματάει πια να δουλεύει αρμονικά και ακέραια. Από τη μία ένα συναίσθημα που θέλει και χρειάζεται, από την άλλη μια λογική που επιβάλλει και επιβάλλεται.”
Από το οπισθόφυλλο

«Αυτή είναι η αρρώστια μας. Ο διαχωρισμός του μυαλού, που σταματάει πια να δουλεύει αρμονικά και ακέραια. Από τη μία ένα συναίσθημα που θέλει και χρειάζεται, από την άλλη μια λογική που επιβάλλει και επιβάλλεται. Στη μέση «ο μεσάζων», μια συνείδηση που προσπαθεί να βρει τη λύση, το πώς θα συνεργαστούν οι δύο αυτοί ισχυροί αρχηγοί. Ο τελευταίος, εν τέλει, κλονίζεται. Αρρωσταίνει. Μεταμορφώνεται και επιτίθεται… Γίνεται ένας δεύτερος εαυτός. «Φιγούρα» ονομάστηκε ο δικός μου άρρωστος εαυτός, ως μία πρώτη προσπάθεια να τον διαχωρίσω από αυτό που πραγματικά ήμουν και να καταφέρω να τον αποβάλω».
Η εμπειρία ενός ανθρώπου που προχωρώντας προς τον θάνατο γύρισε στη ζωή, διανθισμένη από χαρακτηριστικά σκίτσα. Γιατί ο καθένας έχει να νικήσει πολλές μάχες, μα με την εμπειρία της πρώτης, η επόμενη είναι πάντα ευκολότερη.
Η συγγραφέαςΓεννήθηκα στη Σάμο το 1999 και κατάγομαι από τη Λευκάδα και τα Γιάννενα. Έζησα τα περισσότερα χρόνια της ζωής μου στα Γιάννενα, όπου τελείωσα το Λύκειο της Ζωσιμαίας Σχολής Ιωαννίνων το 2017.
Από μικρή ηλικία ασχολούμαι με τον χορό. Φοίτησα στη Σχολή Χορού της Αριστέας Λίτου στα Ιωάννινα ως τα 18 μου, ενώ ενδιαμέσως μαθήτευσα για έναν χρόνο στο Εργαστήριο Χορού της Μαίρης Γεροντάρα στη Μύρινα Λήμνου. Κατά τη διαμονή μου στη Λήμνο δημοσίευσα άρθρα στην τοπική εφημερίδα «τα Λήμνια».
Παράλληλα, από το 2015, παρακολούθησα μαθήματα θεάτρου στο Θέατρο «Έκφραση» στα Ιωάννινα για τρία χρόνια. Έχω συμμετάσχει σε παραστάσεις χορού, θεάτρου και χοροθεάτρου.
Σπουδάζω στην επαγγελματική σχολή χορού της Ραλλού Μάνου και παράλληλα είμαι φοιτήτρια του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών.

Δείτε όλο το άρθρο εδώ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου